Меню

Адміністративний кодекс України на 2019 рік

Загально відомо, що усі свободи та права жителів України встановлюються та охороняються чинним законодавством держави. Однак існують певні нормативно-правові документи, положення та спеціальні постанови, згідно з якими регулюється причинно-наслідковий зв’язок у випадку порушення прав та свобод. Одним з найважливіших документів в цьому питанні є саме кодекс України про адміністративні правопорушення 2019. Звісно, кодекс постійно доповнюється та змінюється, корегують статті та різні положення в залежності від становища в державі та актуальних завдань, що стоять перед державною владою.

Загалом на сьогоднішній день кодекс про адміністративні правопорушення налічує цілих п’ять глав, в яких містяться 33 розділи. В цих розділах викладено більше 300 статей разом зі змінами та доповненнями. У кодексі чітко викладена інформація про його зміст та структуру, а сам він несе інформацію про характер та відповідальність за вчинення тих чи інших адміністративних правопорушень, а також іншу важливу інформацію. Дуже часто люди звертаються саме до розділу про адміністративні стягнення. Детальніше про саме адміністративне правопорушення, приклади та різновиди можна дізнатися у самому документі чи у юристів.усі свободи та права жителів України

Зміни, про які треба обов’язково згадати

Розглядаючи адміністративний кодекс України на 2019 рік, не можна забувати про одне дуже важливе доповнення, яке було внесене зовсім нещодавно. Це доповнення стосується відповідальності за порушення вимог фінансового контролю. Згідно зі статтею 172 за надання неправдивої інформації особам, на плечі яких покладено виконання державних функцій та функцій у галузі самоврядування, передбачена відповідальність у вигляді штрафних стягнень. Сума штрафних виплат може встановлюватися у розмірі від ста до двох сотень мінімальних заробітних плат в залежності від обставин. Також існує інший штраф, який може складати від тисячі до п’яти тисяч неоподаткованих мінімумів.

Також тепер забудовникам треба більш серйозно ставитися до вимог статті 96-1. У випадку їх порушення тепер накладатимуться додаткові штрафні стягнення зі збільшеною сумою. Також у кодексі завдяки суттєвим змінам у галузі охорони праці з’явився пункт про загальнообов’язкове медичне страхування. Порушення положень цього пункту карається суттєвими обмеженнями та великими штрафами.

Як тепер відбуватиметься захист свої прав простими українцями?

Кожному жителю України, якому найближчим часом доведеться захищатися у суді, варто знати про те, яких саме змін зазнав кодекс адміністративного судочинства України. Відтепер права та свободи українців у суді повинні в обов’язковому порядку захищатися приватними або державними адвокатами. Якщо раніше кожен українець міг самостійно захищати себе під час судового провадження, то поступово ця можливість почала скасовуватися. Рік за роком відбувалися зміни та з початку січня 2019 року потрібно буде навіть до установи, що є найнижчою ланкою у судовій системі, з’являтися з адвокатом.

Але треба зазначити, що можливість захисту самого себе у суді не скасовується. Це навіть зазначається у відповідному проекті. Проте якщо людина виявила відповідне побажання, то їй усе одно доведеться звернутися до юристів з метою отримання консультації.Зміни, про які треба обов’язково згадати

Адміністративне судочинство

Наразі до адміністративного судочинства та взагалі до розгляду справ адміністративного характеру приділяється чимала увага з боку державної влади. Вони хочуть зробити процес розгляду справ більш простим, а процедуру покарання та відповідальності більш доцільною. Саме тому кодекс адміністративного судочинства отримує нові положення, зміни та правки.

Варто знати, що цей важливий документ цілком визначає функції та юрисдикцію адміністративних судів стосовно розгляду та ведення судових справ, які мають адміністративний характер. Таким чином, цей кодекс, завдяки своїм численним положенням, що постійно змінюються та вдосконалюються, захищає права й свободи фізичних та юридичних осіб. При розгляді основних положень може стати у нагоді коментар до КУПАП, який повністю розкриває їх сутність.

Загалом, вдосконалення кодексу відбувається на основі наступних принципів:

  • правового верховенства;
  • рівності перед законом;
  • змагальності сторін конфлікту;
  • точного встановлення обставин;
  • гласності;
  • обов’язковості адекватного вирішення;
  • можливості апеляційного та касаційного оскаржень.

З цього можна зробити висновок, що адміністративне судочинство встановлюється з урахування усіх можливих конституційних положень, цього кодексу та різних міжнародних положень, тощо.Адміністративне судочинство

Деякі інші зміни у кодексі, про які треба не забувати

Однією з важливих змін є те, що тепер закон України про адміністративні послуги 2019 передбачає скасовує відповідальність виконавців будь-якого виду документації у випадку, коли ця документація не відповідає певним умовам, стандартам або вимогам. Також відповідати тепер не доведеться виробникам, які навмисно не надаватимуть свідоцтва чи документи про відповідність продукції та зловживатимуть знаком якості. Однак тепер такі порушення будуть регулюватися та каратися в іншому порядку.

Є й певні зміни, що стосуються посадових осіб, які здійснюють свою діяльність в галузі стандартизації, технічного регулювання чи метрологічної діяльності. Якщо такі особи навмисно не будуть виконувати свої службові обов’язки чи перешкоджатимуть іншим особам у виконанні ними службових обов’язків, то це каратиметься чималим штрафом. Адміністративна відповідальність у цьому випадку становить від 20 до 50 неоподаткованих мінімумів, а у разі повторного скоєння правопорушення вже доведеться сплатити суму, яка складатиме від п’ятдесяти до ста неоподаткованих мінімумів.

Влада не припиняє процес регулювання покарання за порушення положень про захоронення побутових відходів, що були не перероблені. Зараз відповідні правопорушення стаються дедалі частіше, а тому представники влади вирішили збільшувати покарання. За навмисне недотримання будь-якої частини цього положення доведеться сплатити штраф, який складає від п’ятдесяти до ста неоподаткованих мінімумів громадян, а при повторному порушенні штрафні виплати зростають щонайменше вдвічі.

А от для недобросовісних роботодавців гарних змін немає. Для них штрафи будуть лише збільшуватися, особливо якщо питання стосується неправильного оформлення паперів на робітника чи встановлення невідповідної оплати праці у вихідні та святкові дні, темну пору доби, тощо. Конкретна величина стягнень визначається з урахуванням рівня мінімальної заробітної плати.

Зміни у кодексі, які стосуються порушення прав осіб з обмеженими можливостями

Позитивним зрушенням є те, що кодекс адміністративних правопорушень України в 2019 році постійно доповнюється положеннями, які стосуються захисту прав осіб з обмеженими можливостями. Варто виділити наступні зміни:

  1. Була збільшена відповідальність за навмисне паркування на місцях, які виділені спеціальними дорожніми знаками та відведені для водіїв з інвалідністю. Тепер покарання додатково регулюється однією з частин 122 статті.
  2. Також статтею 152-1 встановлюється особлива відповідальність для осіб, які займають місця паркування для осіб з обмеженими можливостями без наявності відповідного статусу у них.
  3. Внесені правки до 255 статті передбачають, що тепер представники правоохоронних органів можуть складати протоколу у разі виявлення вищезгаданих правопорушень.
  4. Також стаття 152-1 зазначає, що відповідні протоколи про виявлені правопорушення можуть складатися представниками уповноважених комітетів міських чи навіть сільських рад, а також посадовими особами чи представниками контролюючих інстанцій.

Варто не забувати, що представники влади постійно переглядають положення на вносять нові поправки й доповнення. Усі важливі акти, які розробляються, приводяться до належного вигляду та впроваджуються не пізніше ніж через тридцять днів з моменту надбання чинності прийнятим законом.

Зміни, які мають посприяти протидії корупції

Питання корупції тепер теж буде більш суворо регулюватися. Відповідний закон України про адміністративні правопорушення побудований таким чином, що значно збільшує усі розміри покарання за виявлення корупційних проявів. В результаті, наприклад, за порушення положень статті 172 передбачається сплата штрафу у розмірі від 300 до 500 неоподаткованих мінімумів разом з повною конфіскацією прибутку у будь-якій формі. Йдеться саме про порушення положень щодо діяльності за сумісництвом.

Приблизно такі самі суми штрафних виплат очікують тих людей, які скоять правопорушення щодо вступу до складу правління чи контролюючих, виконавчих органів, тощо. Звісно, за повторне порушення цього положення доведеться сплатити збільшений щонайменше вдвічі штраф, а також буде конфіскований увесь прибуток у будь-якому вигляді. Особа, що скоїла правопорушення, буде позбавлена права займати певні посади протягом цілого календарного року. Але це положення не стосується депутатів місцевих рад, присяжним та деяких інших категорій громадян. Для них покарання за правопорушення встановлюються в іншому порядку.

У КУПАП 2019 зазначено, що якщо особа навмисно не повідомить про виникнення конфлікту інтересів, то це коштуватиме їй щонайменше 100 неоподаткованих мінімумів. Найбільша можлива сума штрафу складає 200 неоподаткованих мінімумів. Але при повторному порушенні гранична сума штрафних виплат зростає у чотири рази.Зміни, які мають посприяти протидії корупції

 

Це буде цікаво:

Залиште коментар:

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *