Меню

Метро Київа, схема 2018 року

Значних змін, якщо довіряти мерії столиці, зазнає метро Києва, схема 2018 року може доповнитись новими станціями, лініями.

“Львівська брама”

Мер української столиці привселюдно пообіцяв, що вже в 2018 році відбудеться офіційне відкриття ще однієї станції Зеленої гілки. Станція вже має своє ім’я — “Львівська брама”, приблизний план. Віталій Кличко повідомив, що вже точно знає суму усього будівництва. За попередніми підрахунками це 884 мільйони гривень. Ще майже 3,9 мільйони потрібно буде для виконання детального професійного проекту цієї точки підземки. Вказані і часові затрати на виконання робіт. Так, саме проектування займе приблизно 8 місяців, і ще 32 місяці знадобиться для повного завершення робіт. Мер повідомив, що має велику надію, що “Львівську браму” можна буде експлуатувати вже з 2018 року.

Варто нагадати, що сама станція із цією назвою була споруджена в якості транзитної точки київського метрополітену ще в 1996 році, є частиною Сиретсько-Печерської лінії.“Львівська брама”

Метро на Виноградар

Схема метро Києва 2018 має шанси помінятись свій вигляд і завдяки двом додатковим станціям метро на Виноградар. В мерії вже назвали де будуть розміщені нові точки, і навіть продемонстрували ескізи вигляду станцій. “Мостицька” та “Проспект Правди”. Саме так будуть назватись нові зупинки. Точно ще не відомо, коли саме відкриються ці станції. Запланований бюджет на обидві — 5 мільярдів гривень. Ймовірно експлуатація їх розпочнеться з 2019 року, однак в схемах вони можуть з’явитись і в 2018 році.

Сиретсько-Печерський напрямок поки що вирізняється довжиною в 25,6 км та має 16 станцій. Мерія міста за підтримки Облради прийняла рішення про збільшення цієї лінії ще на 10,5 км вже протягом найближчих 4-х років. Будівництво буде виконуватись поетапно. Відтак, щороку схема станцій метро Києва буде збільшуватись додатковими точками. Передбачається, що їх буде щонайменше 6.

Таким чином “зелена” лінія стане більш популярною, та й дасть можливість вигідно розвантажити “червону” лінію.

На Троещину

Про зручне добирання підземкою жителі Троещини мріяли давно. Місце влада ще наприкінці 90-х років пообіцяла виконати ще одну лінію метро заради транспортного забезпечення жителів цього району. Близьким до реалізації задуманого виявився 2017 рік. Мерія детально продумує усі нюанси будівництва та активно шукає спонсорів. Як зазначають фахівці, цей проект вирізняється особливою складністю і потребує багато часу. Звичайно, не усі станції відразу виникнуть на схемах та картах метрополітену вже в 2018 році, однак, деякі з них можуть вже початись експлуатуватись.

Вже стало відомо, що основна частина станцій цієї лінії буде наземною. Із 14 лише 3 забезпечуватимуть висадку під землею. Це, так звані пересадочні станції.

Перша частина будівництва передбачає виконання лінії з Троещини і аж до станції “Вокзальна”. Цей відрізок дасть змогу здійснювати пересадку людей на станціях: “Лук’янівський”, “Тараса Шевченко” та власне “Вокзальна”.

Друга частина будівництва продовжить відстань від “Вокзальної” до “Жулян”. Такий варіант будівництва та поетапного відкриття відрізків забезпечить швидкий доступ до київської підземки і жителям Соломенського району. На реалізацію кожного відрізку нової лінії прийдеться витрати приблизно 3-4 роки роботи. Які із станція появляться на схемах вже в 2018 році поки що точно не відомо.

З великою ймовірністю реалізацією проекту Троещинського метро буде займатись китайська компанія. Важливо, що окрім якісної роботи, вони також гарантують розтермінування платежу за надані послуги.виконання лінії з Троещини і аж до станції “Вокзальна”

Це буде цікаво:

Залиште коментар:

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *