Меню

Паспорт бюджетної програми бюджету на 2018 рік

Документ, цілями якого є опис мети та завдання бюджетного проекту на цілий рік називається паспорт бюджетної програми бюджету на 2018 рік. Він складається з величезної кількості різної інформації. В ньому вказуються заплановані проекти та особи, які за них відповідають, а також ті проекти, результати яких важливі для сучасних подій. Паспорт створюють для того, щоб легше було відслідковувати досягнення поставлених цілей, чи варто витрачати на це державні кошти. На основі аналізу минулих років здійснюється розподіл коштів по різним галузям.паспорт бюджетної програми бюджету на 2018 рік

Що варто знати

Обов’язково потрібно дотримуватися встановлених термінів подачі документу. Якщо не зробити це вчасно, то паспорт не буде затверджено, а кошти пройдуть повз цю галузь. Також варто звернути увагу на оформлення документу, адже шкода коли малесенька помилка призведе до повернення паспорта.

Коли проект переглянуто і не знайдено ніяких розбіжностей, видається бюджетний паспорт. Казначейська служба видає зазначені в документі кошти. Паспорт не створюється на основі однієї програми, його доповнюють різні підпрограми (саме вони покликані конкретизувати заходи). Але їх створення доцільне лише за певних умов:

  • Після перепризначення головного розпорядника паспорту.
  • Для внесення змін до певних показників.
  • Для повторного переділу коштів по галузях.

Краще, коли документи будуть підготовлені заздалегідь, тоді, в разі помилок, буде час на їх виправлення.

Головні розпорядники зобов’язані оприлюднювати складені бюджетні паспорти на офіційних сайтах.

Кількість створених документів на 2018 рік

Особливістю бюджетного паспорту є те, що для кожної області та сфери створюють окремий проект. Більше 400 бюджетних паспортів надійшло до Мінфіну, але не 300 було затверджено, інші відправлено на допрацювання.

Відхилити проект можуть не лише через допущені помилки в документації, але й через те, що на думку спеціалістів цей проект не має ніякого сенсу. Після допрацювання, якщо не скінчився термін подачі, проект можна подати знову.  Щоб Мінфін схвалив бюджетний паспорт на 2018 рік в Україні потрібно добре попрацювати. Варто проаналізувати все і перевірити.Особливість бюджетного паспорту

Особливості документу

Просто взяти і оформити документ не вийде, адже для цього потрібен спеціальний бланк паспорту бюджетної програми на 2018 рік. Для цього є спеціальна форма, лише її визнає Мінфін. В документі обов’язково повинні бути заповнені всі розділи. Стандартний опис складається з:

  • Мета, для досягнення якої і створювався документ.
  • Підпрограми, які конкретизують та деталізують програму.
  • Мотиви, на яких і побудований бюджетний паспорт.
  • Повна назва документу, який подається.
  • Повинні бути зазначені усі особи, які відповідають за виконання проекту, обов’язково мають бути присутні особисті підписи цих осіб.
  • Джерела фінансування.
  • Коди функціональної кваліфікації видатків.Особливості документу

Відомості про витрати та кредити подаються у вигляді таблиць. У ній у окремих стовпчиках зазначаються: бюджетні асигнування, кредити та відхилення між цими показниками.

Вся ця інформація – це не щось особливе чи загадкове. Для того, хто займається оформленням бюджетного паспорту це не має викликати ніяких труднощів. До паспорта додається ще й спеціальний звіт, який інформує про те, як буде використовуватися паспорт. В ньому зазначається інформація про витрати та кредити.

Важливо! В документі, створеному для кращого матеріального та методичного забезпечення закладів освіти обов’язково повинні бути зазначені:

 

  • Запланована літературна база для учнів, випускні документи та методичне забезпечення.
  • Вчасно підготовка усіх потрібних документів.

 

Важливо вказати усі заплановані витрати, які потрібно профінансувати для виконання поставлених цілей. Зразок паспорта бюджетних програм на 2018 рік однаковий для усіх регіонів і інформація, як потрібно надати, потрібна однакова.Документ містить чітку мету та завдання

Використання документу

Документ містить чітку мету та завдання. На прикладі медичної галузі зрозуміло, що мета паспорту — зміни, які заплановано провести, щоб покращити медичне обслуговування в країні. Планується провести наукові дослідження, проаналізувати раніше проведені та зберегти і використати ці результати для майбутніх розробок у медичній галузі.

Представники галузі поставили перед собою таку мету:

  • забезпечення інформаційних потреб медичної науки і практики;
  • збереження популяризації історії медицини;
  • використання надбань матеріальної і духовної культури.

Паспорт Міністерства охорони ставить за мету у бюджетному паспорті:

  • підвищення військово-технічного рівня парку озброєння;
  • покращення військової, спеціалізованої техніки;
  • модернізація ОВТ;
  • прийняття на озброєння ЗСУ ОВТ;
  • розвиток автоматизованих систем управління.

Що ж стосується освітян, паспорт бюджетної програми на 2018 рік, освіта, то і тут вимальована чітка позиція та плани на цілий рік. Пунктів у документів багато, ось найцікавіші із них:

  • підтримка Державної бібліотеки, фінансування її потреб та оновлення (цікаво, що це положення стосується і електронної версії бібліотеки);
  • у разі будь-яких змін, інформування та роз’яснення народу України;
  • підтримка важливих для держави наукових дослідів;
  • впровадження та видача грантів для здібних учнів та викладачів для покращення знань та обміну досвідом не лише з українськими фахівцями.

Також в паспорті зазначаються заплановані витрати. А саме:

  • придбання потрібного обладнання для ефективної роботи;
  • витрати на організацію різноманітних експертиз для підтвердження наукових тверджень та теорій;
  • виплати учасникам проведення досліджень;
  • друкована преса, яка розповсюджується по всій території країни.

До витрат, які зазначені у бюджетному паспорті відносяться витрати на школи, ліцеї та інші освітні заклади.

Що варто знати студентам

Паспорт бюджетної програми МОН на 2018 рік в Україні створювався на основі можливостей державного бюджету. Враховувалося і законодавство країни, адже ніхто не має права порушувати права громадян. Тому у документі казані і стипендії для студентів ВНЗ. Головними розпорядниками коштів вважається Міносвіти, а виконавцем виступає саме Міністерство. Бюджетний паспорт створювався для того, аби захистити права студентів на отримання стипендій. Сюди ж увійшли академічні стипендії курсантам невійськових вищих навчальних закладів.

За попередніми підрахунками знадобиться близько 4 млн грн на 2018 рік. У цю суму входять стипендії усіх видів.

У документі зазначається і кількість осіб, які мають право на отримання стипендії. Наразі таких студентів є близько 250 тисяч осіб. Згідно з показниками на одного студента припадає в середньому тисяча гривень.

Після реформування стипендіальних виплат отримувати їх буде значно менша кількість, хоча й виплати дещо зростуть. Планується, що стипендію отримуватимуть лише найдостойніші студенти, які мають значні успіхи у навчанні. Зрозуміло, що в ході проведення реформ багато чого змінюється, а значить, перерозподілу коштів не обійти.

Загалом країна переживає зараз ряд змін. Реформи відбуваються практично у всіх галузях. Щось ліквідують, щось створюють, а щось просто змінюють. Варто зазначити, що багато громад наразі об’єднується, що потребує додаткових витрат. Але усі документи потрібно подавати вчасно до встановленого терміну, а також обґрунтувати мети та вказати засоби фінансування.

Перевіряє чи усі кошти витрачено за призначенням Держфінінспекція України. Вона організовує ревізії, перевірки та аудит. Уся інформація після цього передається до Мінфіну для врахування даних у наступні роки. Під час використання коштів розпорядники постійно складають та заповнюють відповідні звіти. Це дає змогу проаналізувати ефективність виконання кожної з програм.  Що варто знати студентам

Це буде цікаво:

Залиште коментар:

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *