More
    ГоловнаПодаткиРозрахунок податку на прибуток на 2020 рік в Україні

    Розрахунок податку на прибуток на 2020 рік в Україні

    Найважливішою частиною фінансової реформи в Україні є гармонізація системи оподаткування.

    Кассовый аппарат

    Помилки та неточності в фінансовому секторі загрожує державі руйнуванням навіть самої прогресивної і ефективної реформи. Тому багатьох цікавить питання, який буде податок на прибуток на 2020 рік в Україні і які є проблеми з цим питанням?

    Що таке податок на дохід?

    Важливе питання системи оподаткування в Україні – це ставка податку на прибуток в Україні у новій фінансовій реформі, а також питання розподілу податку між бюджетами.

    Всі юридичні особи зобов’язані за законом оплачувати податок з отриманого прибутку. Це світова практика пасивних доходів у всіх цивілізованих країнах.

    У порівнянні з ними Україна є достаточно конкурентоспроможною. Великі аудиторські фірми публікують фінансові показники для порівняння, наприклад:

    • Deloitte Touche Tohmatsu.
    • PricewaterhouseCoopers.
    • Ernst & Young.
    • KPMG.

    Наприклад, якщо проводити порівняльний аналіз з іншими країнами Західної Європи максимальний податок на прибуток підприємств становить 39%, а в Україні – 19,5%. Ставка розраховується з 18% ПДФО і 1,5% податку на військовий збір.

    Цікаво! На відміну від України в багатьох країнах ставка податку не є фіксованою, вона коригується залежно від суми доходу – більше дохід, більше оподаткування. Для сплати у місцевих органах є реквізити податок на прибуток в Україні.

    Основные отрасли получающие прибыль

    Україна тільки належить модернізувати свою систему оподаткування. У влади є безліч ідей з питань податкових пільг, і в цьому варто брати приклад з «Західних партнерів».

    Так, наприклад, є і приємні відмінності, наприклад, у Франції:

    1. Сума менш 9710 євро не обкладається податком зовсім.
    2. Суми прибутків від 9710 євро до 26 818 євро оподатковуються в розмірі 14%.
    3. Податкові відсотки в розмірі 30 і 41 передбачені для максимально високих доходів.
    4. Але найвища ставка оподаткування – 45% розроблена для прибутку понад 152 260 євро.

    Сплата податку на прибуток в Україні стосується кожного та безпосередньо залежить від області спеціалізації і діяльності підприємства. У зв’язку з цим застосовуються ті чи інші критерії оподаткування.

    Податок на прибуток поширюється на всіх, хто веде діяльність в Україні.

    Резиденти:

    1. Всі юридичні особи та підрозділи з відповідним статусом, крім їх представництва, якщо вони зайняті госпдіяльністю.
    2. Фонди, що займаються управлінням діяльності з нерухомістю.

    Нерезиденти:

    1. Юридичні особи будь-якої організаційно-правової форми, крім тих, хто володіє дипломатичними пільгами.
    2. Особи, які отримують прибуток з джерел, походженням з України.
    Читайте також:  В 2024 году в Украине планируются важные изменения в начислении ЕСВ

    Основи системи оподаткування в Україні

    Якщо розглядати оподаткування докладніше, ставка не є найбільш значущою складовою. Провідну роль відіграє база оподаткування, а саме сума прибутку, до якої застосовується той чи інший відсоток.

    Умовно можна вважати, що ставка податку дорівнює 20% (менше, ніж в інших країнах), але в Україні він стягується від суми прибутку, яку в наслідок платник податків може знизити.

    Це стало можливим за допомогою процедури податкового вирахування будь-якої іншої можливої ​​пільгою, яку потів при сплаті включає декларація з податку на прибуток на 2020 рік.

    Наприклад, сьогодні українцям пропонують знизити податкову базу за допомогою внесення благодійних внесків до недержавного ПФ, сплати відсотків по кредиту іпотеки, виконання страхових виплат за довгостроковими договорами і т.д. Тому для розуміння реального стану справ з українським оподаткуванням недостатньо простого порівняльного аналізу ставок.

    Відносно матеріальної бази, то пасивна прибуток українських громадян приблизно однакова, вона включає:

    • Відсотки.
    • Страхові суми.
    • Дивіденди.
    • Інвестиційний дохід.

    Також до цих сума відноситься будь-який дохід, отриманий в результаті застосування різного роду фінансових інструментів. Для сплати єкалькулятор, який допоможе вести розрахунок податку на прибуток на 2020 рік в Україні, за зменшення податку, чи неповну сплату розроблені штрафні санкції.

    Хто платить і не платить податки?

    Ставка податку на прибуток може відрізнятися виходячи з виду діяльності об’єкта:

    • 0% – якщо відноситься до довгострокового страхування життя, пенсійні нагромадження державного і недержавного забезпечення.
    • 3% – оподаткування, що відноситься до страхування (внески, премії, співстрахування).
    • 10% – азартні ігри, автомати.
    • 18% – особи, які стосуються букмекерської діяльності.
    • 30% – робота по здійсненню випуску і розіграшу лотереї.

    Від сплати податку на прибуток звільняються всі категорії неприбуткових організацій:

    • Бюджетні компанії.
    • Садові товариства.
    • Житлові і гаражні кооперативи.
    • Громадські та громадські організації.
    • Релігійні громади, благодійні фонди.
    • Індивідуальні пенсійні фонди, асоціації домовласників.
    • Організації роботодавців.
    • НБУ.

    Макропрогнози на 2020 рік

    Згідно з новими фінансових реформ в 2020 році варто розраховувати на підвищення темпу зростання реального показника ВВП до позначки понад 3%. Це суттєвий розвиток, враховуючи, що в 2019 ВВП становив 2,7-2,8%.

    Будущая программа налогообложения в Украине

    Податки – це основний дохід державної скарбниці, бюджет розраховується зі збереженням діючих ставок:

    • ПДФО.
    • Рента природного газу.
    • Військовий збір.
    • Податок на прибуток.
    Читайте також:  Льготы многодетным семьям в 2021 году в Украине

    Особливих нововведень у фінансових моделях не передбачено, єдине, що з модернізацією реформи буде введена єдина модель обліку підприємства. Ця процедура буде мати назву бухгалтерський облік.

    Важливо, що державний податковий орган має тепер змогу проводити перевірки і контроль бухгалтерського обліку підприємств. В цілому об’єкт оподаткування можна розглядати в якості фінансового результату до коригування передбаченої НК різниці.

    Для цього розроблені кілька основних шляхів коригування остаточного фінансового результату. Це дозволяє знизити збитки і примножити прибуток.

    В цілому доходи двох різних джерел, однакових по суті зобов’язані обкладатися податком за однаковими правилами. Але в Україні з цим вельми важко, в деяких окремих сферах спостерігається конкретна дискримінація.

    Так, наприклад, показник дивідендів від обороту акцій часто прирівнюється до суми заробітного окладу і обкладається ПДФО зі стандартним відсотком – 18%. Ті, хто розбирається в питанні подає додаткове прохання зі зміною відсотка до 5% і 9%, які і передбачені законодавством. Решта оплачують дивіденди по 18%.

    Сьогодні пенсії виплачуються з державних і недержавних фондів, а також розроблені в якості фінансової підтримки страхові виплати.

    Це абсолютно різні напрямки оподаткування, але частіше за все вони обкладаються одним відсотком – 60%. При цьому немає ніякої різниці, скільки спочатку було вкладено або використовувався податковий кредит.

    Дохід від інвестування і податкові наслідки

    Світові фінансові консультанти радять використовувати в якості інвестування різну валюту. Для запобігання втрати активів внаслідок стрибків валютних курсів.

    Сьогодні населення використовує не так багато способів інвестування:

    1. Купівля іноземної валюти і зберігання вдома. Це найбільш поширений варіант, але найдієвіший і безпечний.
    2. Поширеним і досить безпечним є спосіб розміщення валюти на депозиті в банку для подальшого отримання прибутку.
    3. Прибутковий спосіб розміщення інвестицій в цінні папери вітчизняного або іноземного підприємства.

    Авансові внески з податку на прибуток з цих операцій будуть різні, як і загальні податкові наслідки. Наприклад, розміщуючи гроші на валютному депозиті, утриманий буде тільки податок для фінансової установи з відсотків.

    У будь-яких інших випадках, особливо з валютними інвестиціями, оподаткування буде поширюватися не тільки на тіло відсотків, а й на самі інвестиції.

    Такі «неприємні сюрпризи» від сучасного НК чекають обивателів досить часто, тому в Україні мало зарубіжних інвестицій. Це відлякує споживача.

    Складно залучати широке коло нових учасників в фінансові ринки України, коли на них чекають такі не веселі наслідки оподаткування.

    Читайте також:  Налоговый кодекс Украины на 2021 год

    Також інвесторів відлякує той факт, що за сумлінну діяльність, інвестиційну ініціативу в українському податковому законодавстві відсутні будь-які стимули, заохочення і мотивації.

    Саме за рахунок цього і без того непривабливі українські фінансові ринки програють у конкурентній боротьбі з аналогами в сусідніх розвинених цивілізованих країнах.

    Податок на дохід в європейських країнах

    У розвинених європейських державах сформовано таке податкове законодавство, яке пропонує різні інструменти заохочення для інвестиційних учасників.

    В основному це всілякі податкові відрахування – умови, коли доходи від продажу або фінансування не оподатковуються або після повертаються на рахунки. В такому випадку необхідно володіти тією чи іншою фінансовим інструментом протягом істотного періоду часу (2-4 роки).

    Важливо також дотримувати строки сплати податку на прибуток, які регламентовані законодавством держави.

    Часто в європейських державах спеціально розроблені для окремих категорій платників податків фінансові інструменти і особливі групи оподаткування. Вони дають або повну, або часткову свободу доходів громадянина від оподаткування. Це відноситься, наприклад, до:

    • Ощадним трастам.
    • Інвестиційним фондам.
    • Індивідуальним пенсійним накопичувальних фондів.

    Без комплексного та якісного зміни податкового кодексу в Україні практично неможливо впроваджувати повноцінне розширення інвестиційних можливостей.

    Для України це означать, що як би влада не намагалися залучити вітчизняних і іноземних інвесторів, всі праці «підуть прахом», якщо кожен раз інвестори будуть стикатися з подібним оподаткуванням на прибуток та іншої несправедливістю.



    Звичайно, податкові пільги не є вирішальним фактором при вирішенні інвестувати чи ні, але можуть стати хорошим бонусом для зовнішніх і внутрішніх інвесторів і розвитку економіки країни. Зниження податкових зобов’язань та збільшення інвестицій в країні допоможуть підвищити кількісний показник непрямих податків.

    Внутрішні інвестори або «олігархи», великі бізнесмени зможуть не боячись, безпечно і ефективно розмістити свої гроші всередині країни.

    Зовнішні фінансові вливання є плюсом, як для країни, так і для інвестора – це можливість провести диверсифікацію своїх матеріальних активів з мінімальними ризиками і високою прибутковістю.

    В країні повинен бути ліквідований хронічно дефіцит бюджету, щоб навести порядок у податках, щоб заповнення декларації з податку на прибуток 2020 було одностайним по державі. Це допоможе системі стати зрозумілою і справедливою для внутрішніх і зовнішніх інвесторів і розвитку країни.

    НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

    введіть свій коментар!
    введіть тут своє ім'я

    Гарячі Новини