«Ваша донька зникла» – такі слова почула 39-річна Моніка Гілліам, яка посадила свою 12-річну доньку Кімбер на літак, щоб та могла зустрітися з батьком. Аби дівчинка була в безпеці, жінка придбала в авіакомпанії спеціальну послугу няні, завданням якої є супроводження дитини до людини, яка чекає дитину в аеропорту. На жаль, бортпровідники не виконали своїх обов’язків і дівчина сама тинялася по величезному аеропорту Маямі.
Неприємний інцидент стався 2 липня в міжнародному аеропорту Маямі. 12-річна Кімбер прилетіла авіакомпанією American Airlines із Чаттанугі, міста на кордоні між Джорджією та Теннессі, до свого батька. Мама дівчинки замовила для неї послугу вихователя, якою можуть скористатися батьки дітей віком від 5 до 14 років. Це коштує 150 доларів, а опікуни відповідають за безпечний супровід дитини з літака до призначеного місця та опікуна.
Кімбер чекав на Кімбер в аеропорту Маямі її тато. Саме до нього авіаслужба повинна доставити 12-річну дівчинку. Однак цього не сталося. Натомість бортпровідники помахали дівчині, що виходить з літака, і вона, не знаючи, що робити, почала блукати величезним аеропортом. Зрештою Кімбер зв’язалася зі своїм батьком через додаток FaceTime. Потім чоловік дав їй вказівки, як до нього дістатися.
Авіакомпанії забули про дитину. 12-річний підліток бродив по аеропорту сам
Співробітникам American Airlines знадобилася година, щоб зрозуміти, що дівчина, за якою вони мали піклуватися, зникла. Потім менеджер авіакомпанії зв’язався з матір’ю дитини.
«Менеджер American Airlines у Маямі зателефонував мені і сказав: «Ваша донька зникла безвісти» і що вони закрили термінал», — розповідає 39-річна Моніка Гілліам у відео, яке вона опублікувала в TikTok.
Мама дівчинки підкреслила на записі, що її доньці довелося гуляти самій у величезному закордонному аеропорту без нагляду.
Жіночий фонд Маямі повідомляє, що аеропорт Маямі є головним центром торгівлі людьми Флориди. Згідно з їхніми дослідженнями, цей штат займає третє місце за цією ганебною практикою порівняно з рештою країни.
Стережіться лиха втрати багажу! Як захиститися від нього? Пояснює експерт
American Airlines приносить вибачення матері дитини
ABC News зв’язався з представниками American Airlines, щоб дізнатися про інцидент. У відповідь представники ліній опублікували заяву.
«American Airlines піклується про своїх юних пасажирів і дбає про їх безпеку та комфорт. Ми сприймаємо це дуже серйозно та розслідуємо те, що сталося. Член нашої команди зв’язався з клієнткою, щоб дізнатися більше про її досвід», – йдеться в прес-релізі.
Представники авіакомпанії запропонували Моніці Гілліам кілька безкоштовних квитків для своїх пересадок. Однак мати Кімбер рішуче відхилила пропозицію.
«Я не збираюся знову літати з American Airlines, тому що те, що сталося, не можна пробачити», — підкреслив 39-річний чоловік.
(Джерело: TVN24)
Чума скасованих рейсів. Їх також скасовує Wizz Air
Серйозна туристична аварія в Греції. Її знесло літаком, що злітав
Ця стаття вперше з’явилася на сайті Фактів 12 липня 2022 року.