More
    ГоловнаСвітКлієнт дав офіціантці рекордні чайові. Через три місяці він повернувся в...

    Клієнт дав офіціантці рекордні чайові. Через три місяці він повернувся в ресторан і вимагав від жінки …

    Курйозна ситуація сталася в кав’ярні в Пенсільванії. Один із клієнтів закладу залишив офіціантці аж 3 тисячі. доларів чайових, що становить близько 14 тис. злотий. Як він зізнався, його надихнула акція «Поради для Ісуса». Чайові зараховували на картку. Шокована офіціантка помітила це, коли перевіряла рахунок «чайових». Однак через три місяці після цієї ситуації клієнт повернувся в приміщення і зажадав повернути гроші. Справа завершиться в суді.

    Рекордні чайові отримала Маріана Ламберт, офіціантка в кафе Alfredo’s Cafe у Скрентоні, штат Пенсільванія. Жінка не могла в це повірити, коли побачила в розділі чайових ресторанного рахунку 3000 доларів, або близько 14 000 доларів. злотий. Її це шокувало, тим більше, що клієнт, який виявив таку щедрість, пообідав у ресторані всього за 13 доларів.

    Офіціантці дали високі чайові. Через три місяці проблема почалася…

    Ерік Сміт виявився щедрим жертводавцем. Місцеві ЗМІ дізналися про його незвичайний жест і швидко підхопили тему. Тоді чоловік зізнався, що його надихнув рух «Поради для Ісуса». Це онлайн-акція, яка серед ін вона закликала людей, які відвідували ресторани та бари, давати персоналу високі чайові та робити їх щасливими.

    Маріана Ламберт довго не могла повірити, що історія, яка сталася з нею, сталася насправді, але керівництво кафе підтвердило, що здійснений платіж був авторизований.

    – Для мене це справді багато значило, у нас у житті трапляється різне. Це зворушило моє серце. Я досі не можу в це повірити. Я досі в шоці, – сказала офіціантка.

    Він попросив рахунок у ресторані. Його очі розширилися, коли він побачив, що йому принесла офіціантка. «Літаючий абсурд»

    Клієнт дав офіціантці рекордні чайові. Пізніше він вимагав його повернення

    Несподівано через три місяці після «демонстрації великодушності» почалися проблеми. Клієнт попросив ресторан повернути гроші. Однак проблема полягала в тому, що транзакцію, яку він зробив, було оброблено, і працівниця кав’ярні отримала гроші, які їй подарували. Проте власники приміщення отримали листа, в якому клієнт ставив під сумнів оплату, а це означало повернення всієї суми.

    Однак власники кафе відпускати не збираються і стали на захист офіціантки, а проблемний клієнт … подав до суду. Вони вимагають, щоб їх працівниця залишила вже передані їй гроші. Менеджер ресторану Закарі Джейкобсон глибоко розчарований тим, як все обернулося.

    (Джерело: o2.pl)

    Танцівниці еротичних танців протестують проти ліквідації гоу-гоу клубів у Брістолі

    2-річний підхопив телефон матері, коли та була зайнята. Через деякий час приїхав кур’єр з величезною доставкою …

    Читайте також:  Важко хвора, втекла з війни. Польща запропонувала своє серце ... буквально!

    НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

    введіть свій коментар!
    введіть тут своє ім'я

    Гарячі Новини