Для однієї родини в Лондоні поїздка в довгоочікувану відпустку виявилася надзвичайно жахливою. Все через «подарунок», який попередній пасажир залишив подружжю з синами в літаку. На підлозі перед сидіннями їх чекала… блювота. Гірше того, як стверджує жінка, екіпаж не хотів усувати проблему.
Джастін Нагаур (52), її чоловік Майкл і сини – Захарі і Джошуа – 11 серпня вирушили в омріяну відпустку. Це мала бути їхня перша закордонна поїздка за три роки, відкладена через пандемію коронавірусу. Метою подорожі родина обрала Туреччину та сонячну Анталію. Вони купили квитки, зібрали речі, радісно сіли на літак в лондонському аеропорту і … були шоковані.
Читайте також: Гидота на борту літака. Він знайшов це в їжі! [WIDEO]
Лондон. Вони повинні були сидіти поруч з блювотою в літаку
«Спочатку я нічого не помітила, поки хлопці не почали обертатися і казати «фу», — розповідає жінка в інтерв’ю MyLondon. Як вона описує, її сини були заінтриговані ковдрою, кинутою на підлогу перед їхніми місцями. Коли його підняли, він виявився «мокрим і в блювоті».
Джастін повідомила про це персоналу літака, але каже, що її зустріли з упертістю та небажанням вирішувати проблему.
«Вони сказали, що знають про це, але блювотою не зупинять літак». Однак політика компанії полягає в тому, що вони не мають клінінгової компанії за контрактом, тому літак не прибирають між рейсами, – описує 52-річний чоловік.
Жінка стверджує, що екіпаж змушував її синів сидіти біля блювотної маси протягом усього 4-годинного польоту, тому родині довелося сваритися, щоб щось з цим зробити. Зрештою, Джошуа та Захарі повідомили, що їм довелося сидіти з піднятими ногами протягом 30 хвилин, не торкаючись підлоги, перш ніж для них знайшли інші місця.
Читайте також: Але це прикро! Він дивився це в літаку, повному людей. Його не хвилювала присутність дітей
Відео потрапило в Інтернет
– Це було фіаско. Ніби ви перебуваєте в сюрреалістичній ситуації, де відчуваєте крайню реакцію на щось, а люди, яким варто довіряти, не тільки грубі, але й абсолютно байдужі до всієї ситуації. Тоді ти починаєш думати, чи це я, чи я надто вибаглива, а потім думаєш: «Ні, це справді огидно», — описує Джастін.
Жінка зафіксувала брудну підлогу та опублікувала відео в Twitter. “Травма на борту літака Corendon Air. У наших дитячих кріслах була свіжа блювота від попереднього польоту. Екіпаж знав, але їм було байдуже. Вони були грубими та сказали, що компанія не має політики щодо чистоти. Абсолютно огидно! Як це могло статися ?” – обурено написала вона.
Екіпаж вирішив «вирішити проблему самостійно»
Тугба Гюнер, менеджер з маркетингу авіакомпанії Corendon Airlines, послався на це питання в опублікованій заяві.
“Записано 11 серпня політ з лондонського аеропорту Станстед до Анталії. Бруд на підлозі був спричинений пасажиром попереднього рейсу. Між польотами наш бортпровідник вирішив організувати належне прибирання літака компанією лондонського аеропорту, щоб виправити це “Проблема. Але ретельне прибирання відбуватиметься. дві години, тому співробітники вирішили вирішити проблему самостійно, щоб зробити ще один рейс у призначений час, що є в політиці нашої компанії”, – написала Туґба Гюнер.
За його словами, оскільки в літаку ще були вільні місця, екіпаж вирішив швидко навести порядок, замінити пасажирів і відкласти ретельне прибирання на потім.
“Вони накрили забруднення ковдрою, щоб уникнути дискомфорту для пасажирів”, – сказав представник авіакомпанії.
Однак чоловік зазначив, що сім’я Нагаур придбала місця під номерами 15D, 15E, 16C і 16D, а блювоту було знайдено на місцях під номерами 14 DEF.
“Ми шкодуємо, що стали об’єктом такої неприємної новини. Водночас ми хочемо підкреслити нашу прихильність до безпеки та комфорту пасажирів”, – йдеться у повідомленні.
Читайте також: Жах у повітрі. Обидва пілоти спали за штурвалами літака на висоті 11 км над землею. На борту було 250 осіб
(Джерело: mylondon.news)