More
    ГоловнаТарифиПриймаємо клієнтуру: як правильно організувати стійку ресепшн?

    Приймаємо клієнтуру: як правильно організувати стійку ресепшн?

    Вибрати меблі для зони ресепшн справа нескладна, якщо знати, що і де купувати. Так, хороші варіанти є на сайті Торгоборуд. Крім того, вам варто знати деякі нюанси, щоб стійка ресепшн максимально гармонійно вписалася в приміщення.

    Як правильно підібрати меблі для ресепшн?

    Експерти стверджують, що в лічені секунди після зустрічі з кимось ми оцінюємо їх статус і вирішуємо, чи є вони надійними, успішними і розумними. Те ж саме відноситься і до вашого бізнесу: якщо зона ресепшн є першим враженням, яке відвідувачі отримають у вашій компанії, не повинна вона «сказати» правильні речі про вас?

    Елементи дизайну зони ресепшн

    Вибирати правильні меблі для прийому гостей в офіс, ресторан або готель не так складно. Але, є ряд ключових елементів, які варто врахувати, щоб максимізувати ваш простір і забезпечити найкраще враження на ваших відвідувачів.

    • Тон або стиль вашої зони ресепшн повинні передавати головну ідею вашого бізнесу, його настрій. Наприклад, класичні меблі для залу очікування не можуть бути правильним вибором для стартап-компанії, де сучасна обстановка буде явно більш доречною. У той же час для ресторану вишуканої італійської кухні ну ніяк не підійде ресепшн в стилі футуризм.
    • Планування. Планування вашого приміщення повинно бути естетично красивим і зручним, що забезпечує відвідувачам широкий, комфортний, прямий шлях до стійки реєстрації. Крім того, варто забезпечити достатній простір для тих, хто сидить в кріслах для прийому, щоб вони не заважали один одному. Професійні послуги дизайнерів з планування офісного простору допоможуть вам оптимізувати розміщення меблів, щоб максимізувати ефективність і комфорт.
    • Функції. Виберіть меблі для прийому відвідувачів відповідно до передбачуваної функціональності бізнесу в цілому. Якщо клієнтові потрібно зареєструватися, перш ніж рухатися далі в будівлі, стільці для очікування просто необхідні!
    • Видимість. Ресепшн повинен бути розміщений так, щоб співробітник, що стоїть за ним, міг бачити вхід і відвідувачів, що дозволить йому вітати кожного нового гостя відразу. Це зручно для обох сторін. Плюс ресепшеоніст завжди зможе контролювати ситуацію в магазині / салоні / кафе, маючи вільний огляд. Це важливо для мінімізації ймовірності крадіжок і конфліктів.
    • Здоров’я. Ергономічно правильні меблі дозволяють співробітникам підтримувати бажану поставу, роблячи менше навантаження на організм і створюючи більш щасливих, здорових співробітників.
    • Нові меблі на ресепшн можуть перетворити ваш простір в гостинну, функціональну область як для персоналу, так і для відвідувачів. Враховуйте розмір вашого простору перед тим, як вибирати меблі. Це дозволить забезпечити більш раціональне використання приміщення.
    • Стільці для відвідувачів. Коли мова йде про ресепшен, комфорт є ключовим, поряд з міцністю і простотою очищення. Ресепшн – місце, де клієнт повинен мати можливість почекати з комфортом.
    • Висота столу стійки ресепшн повинна бути сприятливою для привітань відвідувачів і в той же час приховувати безлад і конфіденційні матеріали від очей громадськості.
    Читайте також:  Чи буде мораторій на проведення перевірок у 2023 році

    НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

    введіть свій коментар!
    введіть тут своє ім'я

    Гарячі Новини