Завдяки відкриттю китайських екстрених служб ми можемо стати на крок ближче до розуміння причин жахливої катастрофи 132-місного авіалайнера, який розбився 21 березня в гірському та лісистому районі Гуансі на півдні Китаю. Щойно знайдено чорну скриньку із записом розмов у кабіні.
Співробітники китайської екстреної допомоги в середу знайшли одну з двох чорних скриньок літака China Eastern Airlines (600115.SS), який розбився цього тижня зі 132 людьми на борту. Представник адміністрації цивільної авіації Китаю (CAAC) заявив під час брифінгу для ЗМІ, що знайдений пристрій чорної скриньки був реєстратором розмов у салоні літака, повідомляє Reuters.
Машина прямувала до аеропорту Гуанчжоу, але Boeing 737-800 раптово впав з крейсерської висоти приблизно в той час, коли він мав почати знижуватися перед посадкою.
Детальніше про аварію: Катастрофа Боїнга в Китаї. Мацей Ласек розповідає про «дуже незвичайну» аварію
«Початкова перевірка показала, що корпус диктофона був серйозно пошкоджений, але блоки зберігання, хоча й пошкоджені певною мірою, відносно повні», — сказав журналістам Чжу Тао, представник CAAC.
Аварія Боїнга. Їм потрібно розшифрувати чорну скриньку
Що далі з чорною скринькою? Китайці передали його до інституту в Пекіні, який має розшифрувати його вміст. Однак скільки часу це займе, невідомо. Все залежить від реального розміру шкоди.
На місці катастрофи постійно працюють рятувальники, які шукають тих, хто вижив, але поки нікого не знайшли. Вони також не знайшли тіла. Однак їм вдалося знайти багато особистих речей, що належали пасажирам і членам екіпажу, включаючи сумочки, гаманці і навіть посвідчення особи. На жаль, діям рятувальних команд заважають сильні дощі, що обрушилися на південь Китаю. Очікується, що така погода протримається до кінця тижня. Кожен наступний день опадів ускладнюватиме відстеження перебігу та причин катастрофи.
У середу, 23 березня, прибули родичі 123 пасажирів і дев’яти членів екіпажу. Вони зібралися в маленькому селі, найближчому до місця катастрофи. За шокованими та наляканими людьми доглядали представники влади, які проводжали їх під парасольками під проливним дощем. Ніби навіть погода плакала над масштабністю трагедії.
Багато з них не хочуть вірити в те, що сталося. Цитує BBC 57-річна дівчина, чия невістка була на борту розбитого Боїнга, прямо сказала:
— Все, чого я хочу, — це надії на виживання.
Авіакатастрофа в Китаї. Загинули 132 людини
Літак Boeing 737-800 розбився поблизу міста Учжоу в районі Гуансі під час рейсу з Куньміна в південно-західній провінції Юнань до Гуанчжоу. Падіння машини спричинило лісову пожежу, яка була достатньо великою, щоб її було видно на супутникових знімках.
Це була найтрагічніша авіакатастрофа в Китаї за останні 10 років. Згідно з даними FlightRadar24.com, літак рейсу MU5735 з невідомих наразі причин раптово почав знижувати висоту майже перпендикулярно земній поверхні, лише для того, щоб на короткий час відновити горизонтальний політ незадовго до зіткнення з землею. Однак незабаром він знову втратив її і впав на лісистий схил гори на 13.10 (6.10 у Польщі).
За даними китайської авіаційної влади, на борту перебували 123 пасажири та дев’ять членів екіпажу. Літак був близько до точки, де він збирався почати знижуватися на посадку.
– Це, звичайно, дуже незвично, таке буває рідко (літак падає вертикально – ред.), – сказав в інтерв’ю Фактам екс-голова Держкомісії з розслідування авіаційних подій Богдан Ласек. «Я переконаний, що чорні скриньки вижили, тому що вони сконструйовані таким чином, що навіть такий вертикальний удар повинен витримати», — передбачив він. Він мав рацію принаймні в одному з них.
– Це був навмисний вчинок, як дехто припускає, чи технічний збій, я впевнений на 99%. що показання чорної скриньки проллють на це світло, тому що, з іншого боку, я не думаю, що від літака в такому вертикальному ударі ще щось залишилося, – Мацей Ласек посилається на аварію.
Читайте також:
Патриція Казаді пережила моменти жаху. — Я радий, що ми живі. Що трапилось?
Розбився літак НАТО! Весь екіпаж мертвий. Що сталося в небі?
Дивна новина в небі поруч з Україною. Що намалювали літаки молдавського перевізника?