More
    ГоловнаСвітВідомий бренд повинен змінити етикетку після смерті королеви

    Відомий бренд повинен змінити етикетку після смерті королеви

    Для британців смерть королеви означає траур і перетворення в монархії, яка є одним із стовпів місцевої культури. Для деяких підприємців перехід на престол означає чимало клопоту. Виробник популярного кетчупу Heinz є однією з приблизно 800 компаній, яким доведеться повторно подати заявку на Royal Warrant. Термін дії їх нинішньої етикетки з британським гербом закінчився після смерті королеви.

    Виробнику популярного кетчупу Heinz зі штаб-квартирою у Великобританії у Вігані доведеться змінити етикетку, а також інші бренди, такі як Twining’s Tea та шампанське Bollinger. Досі на їх упаковці був добре видний герб покійного монарха.

    Королівський ордер — це документ, який дозволяє компанії використовувати королівський герб на продуктах і в маркетингу в обмін на надання товарів і послуг домогосподарствам королівської родини. Характерне зображення королівського герба показує лева Англії, єдинорога Шотландії та щит, розділений на чотири чверті, за якими йдуть слова «її Величності».

    Королівський герб на виробах. Де він розміщений?

    У випадку з кетчупом Heinz цей символ був зображений на верхній і лицьовій частині пляшок, що продаються у Великобританії. За даними Асоціації власників королівських ордерів (RWHA), термін дії варрантів закінчився після смерті королеви.

    Бренди, які використовували герб з дозволу Єлизавети II, тепер повинні видалити його і повторно подати заявку королю Карлу III і довести, що королівська сім’я регулярно використовує їх продукцію. Щорічно видається близько 30 таких дозволів і стільки ж вилучається.

    Хто може користуватися королівським гербом?

    Бренди та компанії продуктів харчування та напоїв, які отримали королівський ордер від Єлизавети II, включають Cadbury, Coca-Cola, Premier Foods, Unilever, British Sugar, Britvic, Martini, Dubonnet, Johnnie Walker, власника The Famous Grouse Matthew Gloag & Son, Gordon’s та Пімма.

    Близько 620 компаній, включаючи Bentley, Jaguar Land Rover, Barbour, Burberry, Boots, Clarins, Molton Brown, Hunter і Mappin & Webb, які мають гарантії покійної Єлизавети II, мають два роки, щоб відкликати продукти з королівським гербом.

    Джерело: itv.com/businessinsider.com/wales.online

    Дивіться також:

    Похоронна процесія Єлизавети II на вулицях Лондона. Вільям і Гаррі знову разом. Разом з батьком вони йдуть за труною улюбленої бабусі [WIDEO]

    Нові накази короля Карла III. Звільнив службу, бо переїжджає

    Карл III засмучений. «Я терпіти не можу цю кляту штуку»! Що трапилось? Дивіться відео, яке викликало фурор у мережі

    БУКІНГЕМСЬКИЙ ПАЛАЦ / Reuters / 123RF

    – / 123РФ

    Крістофер Ферлонг / AFP

    БЕН СТАНСОЛ / AFP

    Букінгемський палац / AFP

    Читайте також:  Яке падіння! Ви не вгадаєте, на що ця «модель» збирає гроші! Ні, справа не в черговому тату. ФОТО +18 РОКІВ

    НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

    введіть свій коментар!
    введіть тут своє ім'я

    Гарячі Новини