Практично в кожному офісі і в кожному кабінеті можна зустріти настільні і настінні календарі. Комусь більш зручні невеликі кишенькові календарі, які не займають багато місця, можна їх зберігати в ящику столу і носити з собою в сумочці. Календар практично не сприймається клієнтами як реклама, для них це зручний і корисний інструмент планування. А тому, знайомлячи людей з вашим брендом він не буде створювати негативних асоціацій та відчуття нав’язування.
Для клієнтів, які працюють з цільовою аудиторією, в яку входять дизайнери (наприклад інтер’єрів) обійтися без видатних елементів, красивої ідеї, післядрукарської обробки обійтися складно. Щоб запам’ятатися, вразити досвідчених необхідно вигадати щось особливе наприклад цікаві персонажі, нетипові ідеї для візуалізації місяців чи нетипову форму календаря.
Чим виділяються ексклюзивні календарі?
По-перше, це подарунок і це завжди тільки позитивні емоції. Настільні та квартальні календарі – для партнерів. Ексклюзивні календарі, виготовлені з дорогого, якісного паперу – для бізнес-партнерів і VIP клієнтів.
По-друге, календар-це відмінний спосіб відновити старі відносини. Гарний календар обов’язково повісять в офісі і 365 днів на рік він буде служити нагадуванням про партнерські відносини.
По-третє, календар може служити роздатковим матеріалом на виставці або іншому заході. Його шкода викинути, так як він дійсно корисний і функціональний.
Види фірмових календарів
- * Кишеньковий календар. Недорогий і ефективний рекламний інструмент. На лицьову частину розташовують інформацію про послуги компанії, на зворотному боці — календарну сітку з контактами компанії. Може використовуватися як візитка.
- * Настільний перекидний календар. Дуже зручний, так як завжди знаходиться перед очима.
- * Настінний квартальний календар. Найпопулярніша модель в офісах. Найчастіше він складається з одного або трьох блоків на пружині.
- * Настінний фірмовий календар. Найчастіше це відривний календар А3-формату, солідно виглядає, з тематичними барвистими малюнками. Можна також зробити календар з фотографіями, що презентуватимуть бізнес.
Дизайн ексклюзивного календаря
Для того щоб бути впевненим, що саме ваш календар займе почесне місце в офісі вашого партнера, потрібно грунтовно опрацювати його дизайн. Календар повинен бути оформлений у фірмовому кольорі компанії з обов’язковим нанесенням логотипу компанії і контактних даних. Нестандартне оформлення і красивий читабельний шрифт будуть плюсом. Велику увагу слід приділити вибору паперу, звичайно, календар можна надрукувати і на звичайній крейдованому папері. Але якщо ваша мета – ефектний ексклюзивний календар, то потрібно вибирати красиву дизайнерський папір. Пружину також можна підібрати за кольором в тон фірмовому стилю.
Ексклюзивний фірмовий календар – це корисна форма реклами, яка при грамотному підході буде працювати на вас цілий рік.