More
    ГоловнаСвітСкопа сідає на корабель. Ніщо не віщує трагедії. Але за...

    Скопа сідає на корабель. Ніщо не віщує трагедії. Але за мить троє людей загинуть, а 23 почнуть відчайдушну боротьбу за життя. Розкрито ФІЛЬМ

    Про те, що у машини MV-22B Osprey за певних умов можуть виникнути проблеми з посадкою, військові могли дізнатися ще в 2015 році. Військові морської піхоти тоді були близькі до смерті в аварії цього літака. MV-22B Osprey приземлився за межами визначеної зони на борту корабля. Літак завис на борту судна, але екіпаж і 22 пасажири були благополучно евакуйовані. Однак через два роки сталася катастрофа.

    Щойно світ побачив відео, зняте в серпні 2017 року під час катастрофи Osprey біля узбережжя Австралії. Публікуємо його нижче. Літак, який летів проти сильного вітру, впав з палуби корабля. Пілот не зміг «досить міцно вхопитися за корабель і впав у воду». Тоді загинуло троє людей, поранено 23. Як і чому загинули бійці? Про все йдеться у звіті, який ми публікуємо нижче.

    Потрійна смертельна катастрофа V-22 Osprey

    Що винен? Чому гинули люди?

    Корпус морської піхоти нещодавно опублікував розслідування катастрофи Osprey 5 серпня 2017 року, коли його пілот намагався приземлитися на USS Green Bay (LPD-20) біля узбережжя Квінсленда, Австралія. На борту перебували п’ять членів екіпажу та 21 солдат-пасажир.

    USS Green Bay не є авіаносцем. Це так звана плаваюча амфібія. Десантний корабель з вертолітним майданчиком.

    Корпус морської піхоти встановив, що літак розбився через втрату тяги, але, крім того, він міг бути надто важким, повідомив представник Міністерства оборони USNI News. Пілотів не звинуватили в катастрофі.

    Інженери з Командування повітряних систем ВМС проаналізували вплив вітру на літак, що приземляється, і потужність, необхідну Osprey для безпечної посадки в умовах, що панували на той час.

    У звіті розслідування зазначено, що в інциденті ніхто не винен і співробітники не помилилися. Аварія мала статися через поєднання кількох факторів, які пілоти не могли передбачити.

    “Реалізація цієї місії вимагала детального плану та найвищої технічної ефективності. Морські піхотинці, які керували нещасливим літаком, були здатні виконати місію, повністю навчені та кваліфіковані. Літак, який розбився, був механічно справним”, – написав командир 1-е крило морської авіації генерал-майор. Томас Вайдлі у своїй заяві, що супроводжує звіт про розслідування.

    Пізніше в звіті зазначалося, що персонал, який брав участь в інциденті (імена членів екіпажу, що вижили, були засекречені) “був кваліфікованим і придатним за станом здоров’я виконувати свої льотні обов’язки. Пілоти і екіпаж не виявляли жодних ознак втоми або стресу перед рейс, який закінчився аварією».

    Літак, який потрапив у аварію, був новою машиною з лише 203 годинами польоту та ще не був достатньо старим для капітального ремонту.

    Як загинули солдати?

    Перший пілот, ім’я якого було засекречено, був майором морської піхоти, «розпізнав і спробував скорегувати швидкість зниження». У повідомленні йдеться, що висота літака раптово змінилася під час наближення до посадкового поля. Пілот і другий пілот – Бенджамін Кросс, який загинув в катастрофі – не змогли зупинити зниження і вжили ряд дій, в тому числі перемістили двигуни Osprey вперед. Лівий вдарився об палубу літака Green Bay, а Osprey рухався по правій частині палуби. Потім літак врізався в сталеві трапи судна. Ліві лопаті гвинта пошкодили пілотну палубу та розташований поруч гелікоптер, а сам удар об палубу розтрощив кабіну машини. Саме тоді Крос зламав стегно та ногу. Потім літак занурився на 30 футів в океан, і з отвором у кабіні він швидко наповнився водою та занурився носом вперед.

    У звіті йдеться про 55-хвилинну пошуково-рятувальну операцію, під час якої моряки Грін-Бей врятували 21 пораненого пасажира та п’ятьох членів екіпажу.

    26-річний другий пілот Кросс так і не вийшов з кабіни.

    Член екіпажу капрала. 21-річний Натаніель Ордвей не звільнився від ременя, який був прив’язаний до сидіння в літаку, не активував рятувальний жилет і не використовував дихальний апарат (з киснем у балоні).

    19-річний пасажир Рубен Веласко не скористався рятувальним апаратом. Усі троє потонули.

    Внаслідок авіакатастрофи загинули двоє членів екіпажу та солдат-пасажир. Хоча всі інші пасажири (крім Веласко) покинули літак після того, як він розбився, у звіті зазначається, що семеро солдатів не брали участь у навчанні з евакуації, а ще двоє були присутні, але не пройшли навчання. Крім того, вісім пасажирів не були пристебнуті ременями безпеки, і в звіті зазначається, що коли літак врізався у воду, пасажирів і незакріплене обладнання було штовхнуто до салону, що призвело до додаткових травм.

    У повідомленні зазначається, що «командир літака не зареєстрував пасажирів, які брали участь у рейсі», і «не пройшов з ними інструктаж щодо евакуації літака в разі аварії».

    Пілот, який вижив у катастрофі. Він свідчив: «У той момент ми не відчували, що маємо достатньо сил, щоб продовжувати політ. Я не пам’ятаю, щоб щось бачив на приладах. Пам’ятаю лише, що я був дуже наляканий… Ми врізалися в бік Корабель …”

    Пілота не звинуватили в недогляді при завантаженні літака, хоча були сумніви, чи не забагато вантажу він взяв і не залив палива. Таке звинувачення висунуто пілоту, який став учасником подібної катастрофи того ж типу літака в 2015 році.

    (джерело: USNI News)

    Поляки втрачають роботу, а чиновники хочуть роздавати мільйонні премії!

    Як нам голосувати, якщо в нас немає поштових скриньок?

    ІТ-фахівець із Замостя вирішив допомогти уряду. «Я даю своїм дітям комп’ютер»

    Читайте також:  Послання Путіна розлютило багатьох молодих росіян. Вони не хочуть помирати в Україні і вийшли на вулиці

    НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

    введіть свій коментар!
    введіть тут своє ім'я

    Гарячі Новини