More
    ГоловнаНовиниОстання редакція закону України про звернення громадян 2018

    Остання редакція закону України про звернення громадян 2018

    Остання редакція закону України про звернення громадян 2018 надасть можливість людям брати участь у процесі, котрий стосується поліпшення роботи органів, що займаються управлінською діяльністю. Кожен громадянин має праве подавати свої пропозиції, отримувати відповідь від законодавчої влади.Остання редакція закону України про звернення громадян 2018

    Суть закону

    Згідно з Конституцією громадяни держави можуть звертатися до об’єднань, підприємств, установ абиякої форми власності, а також до місцевих та державних органів у формі скарг, пропозицій, заяв. Перша стаття закону, що відображена у Загальних положеннях, свідчить що таке право мають працівники державної безпеки, внутрішніх справ та військові, але якщо це не стосується їх служби. Особи, що не мають громадянства, але проживають на території країни також не позбавлені можливості робити звернення як у письмовій, так в усній формі.

    В закон, що має 12 розділів та понад 360 статей, після того, як він був прийнятий радою та надрукований в урядовій пресі у1996 році, неодноразово вносилися зміни.  Це робиться для того, аби осучаснювати необхідні поняття. Закон України про звернення громадян станом на 2018 рік нагадує, що кожна людина має змогу відстоювати свої права та діяти у власних інтересах, а також втручатися в управління справами держави та підприємств. Цю інформацію можна прочитати у першій статті Загальних положень.конституція України

    Розгляд звернень

    Державні законодавці надають можливість громадянам, робити звернення у вигляді скарги, пропозиції або заяви. Суть цих термінів пояснюється у третій статті, що відображена у Загальних положеннях. В ній також говориться про те, в якій формі маються подаватися пропозиції.

    Скарга являє собою звернення, в котрому вимагається захистити інтереси людини згідно з законодавством та поновити права, що були порушені державними та місцевими органами, внаслідок діяльності підприємств, установ та посадових осіб. У заяві громадяни можуть звертатися з клопотанням аби реалізовувалися права, що гарантовані Конституцією. У документі такого типу відображають й інформацію про те, що має місце невідповідність діяльності керівників та чиновників законодавчим актам.

    У пропозиції дозволяється висловлювати рекомендації та поради щодо роботи посадових осіб, місцевих та державних структур, вільно висловлювати думки, що допомагатимуть вдосконалювати основи суспільного життя та відносин, поліпшувати різні сфери діяльності.

    Читайте також:  Закон України про місцеве самоврядування в 2020 році

    У четвертій статті міститься перелік дій, що підлягають оскарженню :

    • порушення прав;
    • створення перешкод ;
    • незаконне покладення обов’язків.

    В Загальних положеннях передбачені вимоги, котрі стосуються складання зав, скарг чи пропозицій. У восьмій статті відображені звернення, що не підлягатимуть розгляду та не вирішуватимуться. В інших розділах можна ознайомитися з тим, яка відповідальність передбачена за порушення закону, порядок розгляду документів, що надходять від громадян, терміни подання  заяв та вирішення питань.

    Надання пояснень до закону

    Не всі люди, що живуть в державі, розуміють, як подавати заяву чи скаргу, як правильно її оформлювати, в котрі терміни це має бути зроблено. Роз’яснення до положень надають Коментарі до Закону України про звернення громадян, 2018 як і в попередньому році, вони будуть надруковані в урядовій пресі.

    При ознайомленні з цим документом стає зрозумілим, в якому разі не буде розглядатися заява. Це може бути відсутність підпису та адреси, за якою проживає автор подання. У зверненні відмовлятимуть недієздатній особі, а також якщо те саме клопотання направлене повторно в орган, що вже прийняв рішення з цього питання.президент П.Порошенко

    Особливості доповнень

    Закон України про звернення громадян зі змінами та доповненнями 2018 обов’язковий до виконання та містить чітку інформацію про те, що клопотання не мають направлятися до органів, дії котрих людина оскаржує. Заява має розглядатися структурою вищої ланки чи його посадовою особою.

    Позивач, що подає відвідний документ, може особисто контактувати з громадянином, котрий на думку автора заяви вчиняє неправомірні дії. Людина, що є ініціатором звернення, має право ознайомлюватися як з результаами перевірки, та із перебігом її на кожній стадії процесу.

    Автору скарги не забороняється відвідувати орган, в котрому в даний момент розглядається його клопотання. Він також може зібрати додатковий матеріал, що допоможе вирішити питання та направити його в установу, що займається справою.

    Якщо людина не вміє сама скласти документ, їй не забороняють звернутися за допомогою до юриста. Після розгляду скарги чи заяви громадянину надають відповідь у письмовій формі. Для цього законом передбачені терміни. Строк складає місяць, якщо не буде потреби на додаткову перевірку. В противному випадку він продовжується до 45 діб. Клопотання приймається до розгляду відповідним органом безкоштовно.  терези Феміди

    НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

    введіть свій коментар!
    введіть тут своє ім'я

    Гарячі Новини