More
    ГоловнаПослугиPayadmit: універсальне рішення платіжного шлюзу

    Payadmit: універсальне рішення платіжного шлюзу

    Відсоток використання готівки в обороті стає все меншим і це не дивно, так як сучасні можливості дозволяють проводити платежі в режимі онлайн, це просто, зручно, швидко та безпечно. Саме ця простота приваблива для власників будь-якого онлайн-бізнесу, для яких дуже важлива оперативність та своєчасність проведення платежів. Одним із найзручніших рішень і для покупця, і для продавця є використання платіжного агрегатора Payadmit. Це міжнародна платіжна платформа, яка зареєстрована у Великій Британії. Система відрізняється універсальністю та великим функціоналом, завдяки чому її можна використовувати для будь-якого бізнесу в інтернеті. Платіжний сервіс PayAdmit розробив надійну антифрод-систему, що аналізує кожну транзакцію та допомагає запобігти ймовірності шахрайства.

    Основні переваги Payadmit

    • Високий рівень надійності.
    • Можливість моментально приймати платежі.
    • Абсолютна безпека.
    • Оптимізація бізнесу.
    • Контроль усіх процесів отримання коштів від клієнтів.
    • Різноманітність варіантів оплати.
    • Оперативне підключення протягом кількох годин.

    Пей Адміт передбачає використання таких шлюзів:

    • платежі з рахунку у банку;
    • платежі з картки;
    • оплата через термінали;
    • криптовалютні гаманці;
    • електронні гаманці;
    • мобільні платежі;
    • електронні платіжні системи.

    Завдяки тому, що ви розширите способи оплати, ви залучите більше клієнтів, а отже, прибутковість та успішність вашого бізнесу збільшаться. Якщо ваш сайт для продажу готовий до роботи, вам потрібно буде пройти простий процес реєстрації, вказавши адресу електронної пошти, ім’я та пароль. Це триватиме лише кілька хвилин.

    За яких умов можна підключити платіжну систему

    Для цього необхідно дотриматись низки вимог:

    • каталог товарів має бути повністю сформований, до кожної позиції має бути докладний опис та зазначена вартість (у 3-х валютах: національна, $, €);
    • повинні бути заповнені дані щодо особливостей замовлення, доставки, умов обміну, повернення самого товару або коштів за нього;
    • повинні бути всі контактні дані компанії, відділу продажу та служби підтримки;
    • має бути політика конфіденційності.
    Читайте також:  Возможности найти работу в Киеве во время карантина

    Під час виконання цих вимог відбувається оперативне підключення до системи та надається докладна інструкція про використання. Керувати системою можна через спеціальний мобільний додаток або особистий кабінет. Через останній ви зможете підключати необхідні способи оплати, відстежувати історію обробки платежів, користуватися системою звітності в реальному часі та ін.

    НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

    введіть свій коментар!
    введіть тут своє ім'я

    Гарячі Новини